Cum puteti sa promovati un magazin de cosuri cadou?

Promovarea unui magazin de cadouri ar trebui sa includa segmentarea pietei in clienti personali si corporativi pentru un potential maxim de venituri. In plus fata de vanzarea catre diferite segmente de public, crearea diferitelor cosuri tematice va permite sa oferiti oamenilor un motiv in plus sa cumpere de la dvs. Crearea diferitelor cosuri pentru a satisface nevoile specifice ale clientilor va va ajuta sa va promovati mai bine afacerea, sa cresteti vanzarile si sa generati profituri.

Segmentati piata

Promovati-va afacerea cu cosuri de cadouri ajutand persoanele care cauta cadouri pentru o ocazie speciala. Ganditi-va la termenii pe care oamenii ii introduc intr-un motor de cautare pe Internet atunci cand cauta cadouri. Daca aveti un site web si un pachet de statistici, apelati la specialistii in promovare de la agentia www.servicii-seo.net pentru un audit specializat, astfel incat sa vedeti ce cuvinte cheie au folosite pentru a va gasi. Acest audit va va oferi idei pentru a crea cosuri pentru sarbatori, copii, ocazii de afaceri, evenimente romantice, zile de nastere si situatii de bine.

Creati doua linii principale de cosuri: cadouri corporative si personale. Discutati cu profesionistii din domeniul resurselor umane de la marile companii din zona dvs., intrebati daca trimit cadouri corporate si ce parametri folosesc pentru a alege cadourile. Du-te in magazine locale de cadouri in fiecare luna pentru a urmari ceea ce promoveaza, cine le vizeaza si cum vinde.

Creati-va un site web

Ajutati clientii sa faca cumparaturi fara a va astepta pe linia telefonica. Creati un site web care sa va prezinte produsele si preturile si permiteti consumatorilor sa isi creeze propriile cosuri. Impartiti site-ul dvs. in zone cu pagini pentru fiecare tip de cos pe care ati decis sa il oferiti in timpul planificarii segmentarii pietei si alegeti sa le promovati organizat prin SEO. Discutati cu companiile de profil despre orice pachete de magazine online la cheie – s-ar putea sa gasiti un design atractiv si ieftin, care sa le permita clientilor sa comande si sa plateasca online, utilizand mai multe metode de plata, dar si sa primiti o oferta pentru o campanie de optimizare seo pentru noul magazin.

Oferiti bonusuri de recomandare

Persoanele care cumpara de la dvs. pot fi o sursa importanta pentru atragerea altor clienti, deoarece consumatorii au incredere in sfatul prietenilor mai mult decat un anunt platit. Creati un program de recomandare care ofera clientilor o reducere pentru achizitiile viitoare pentru fiecare cos pe care il recomanda. Sumele mici de bonus ar putea sa nu motiveze pe oameni sa te recomande, dar sa faci ceva frumos pentru prietenii lor ar putea sa-i faca sa te promoveze. Cand livrati cosuri, includeti cupoane de recomandare cu un cod personal sau numele clientului pentru fiecare dintre acestea, pentru a le permite sa le foloseasca la discretia lor. Gestionati traficul de pe site-ul dvs. web pentru recomandari cu ajutorul butoanelor Facebook, Google Plus, Twitter si LinkedIn si astfel le veti oferi utilizatorilor sansa de a-si lasa parerile subiective pe site. Nu uitati sa oferiti brosurii furnizorilor dvs. – cu cat va promoveaza mai mult, cu atat veti obtine mai multi clienti.

Oferiti produse gratuite

Daca aveti companii mari in zona dvs. care ar putea fi o sursa continua de trafic, trimiteti presedintilor cosuri de cadouri gratuite. Daca nu, donati cosuri la evenimente de caritate, alternativa care permite unui numar mare de persoane sa vada si sa liciteze cosul dvs. in decurs de o ora sau mai mult. Oferiti mai multe cosuri diferite ca premii la tombola pentru a permite oamenilor sa va vada gama de cadouri, asigurandu-va ca organizatia de caritate va pune brosurile pe masa.

Related Posts