Cinci beneficii minunate pentru sanatate ale bicicletei fitness

Bicicleta fitness este sportul perfect pentru muschi si perfectioneaza picioarele si coapsele, in acelasi timp in care te ajuta sa scapi de kilogramele in plus. In plus, a exersa pe bicicleta fitness are de asemenea multe beneficii importante asupra corpului si sanatatii tale. Ofera un sentiment de fericire prin secretia de hormoni foarte speciali, te ajuta sa te simti increzator, diminueaza stresul si anxietatea, are efecte antidepresive, reduce riscul bolilor si este extrem de eficienta impotriva colesterolului rau. Iata 10 beneficii pentru sanatate ale exercitiilor pe o bicicleta fitness.

1.Bicicleta fitness este buna pentru inima ta

Inima este un muschi, si ca toti muschii trebuie instruita in mod regulat pentru a ramane in forma. O inima bine antrenata determina o frecventa cardiaca mai scazuta, in repaus si in timpul exercitiilor fizice. O inima bine instruita astfel bate mai putin frecvent si este mai putin stresata. Tensiunea arteriala, care asigura circulatia sangelui in arterele noastre, este de asemenea mai scazuta atunci cand inima este mai musculara, deoarece elibereaza un volum mai mare de sange la fiecare contractie. Pe termen lung, daca exersezi in mod regulat, iti vei imbunatati capacitatea cardio-respiratorie.

2.Bicicleta fitness este buna pentru a castiga masa musculara si pentru a-ti intari picioarele

Exercitiul pe o bicicleta fitness este perfect pentru tonifierea picioarelor, coapselor si feselor, dar si a bratelor, a musculaturii abdominale si a spatelui. Muschii tai lucreaza in mod special atunci cand sporesti rezistenta bicicletei. Un nivel scazut de rezistenta este bun pentru incalzire si pentru imbunatatirea rezistentei, dar nu pentru a obtine muschi.

3.Bicicleta fitness te ajuta sa pierzi in greutate

Utilizarea unei biciclete fitness te poate ajuta sa arzi o multime de calorii si prin urmare sa pierzi din greutate. Ceea ce trebuie sa stii este ca cu cat intensitatea exercitiilor este mai mare, cu atat mai multe calorii vei arde. Cu toate acestea, cu cat intensitatea antrenamentului este mai mare, cu atat este mai dificil sa pastrezi viteza pentru o perioada lunga de timp. Depinde de tine sa gasesti echilibrul corect sau sa alternezi intre un antrenament lung cardio cu intensitate mica pana la medie si un antrenament de mare intensitate.

4.Bicicleta fitness reduce riscul de diabet de tip 2

Rezistenta la efort fizic, cum ar fi ciclismul pe o bicicleta fitness, ofera numeroase beneficii pentru diabetici. Cand facem sport, muschii nostri folosesc glucoza si ca urmare nivelul zaharului din sange scade. Diabetul este intr-adevar caracterizat printr-un exces de zahar din sange. Multe studii stiintifice au aratat ca sportul si activitatea fizica scad nivelul glucozei din sange la diabetici.

5.Bicicleta stationara te poate face sa te simti bine prin eliberarea secretiei de endorfine

Cand exersezi pe o bicicleta stationara, corpul tau secreta hormoni, in special endorfine si serotonina, ceea ce te aduce intr-o stare de bine. Acesti hormoni, numiti „hormonii fericirii”, regleaza starea de spirit, stresul si anxietatea. Astfel se explica efectul antistres si antidepresiv al sportului, precum si senzatia de fericire de dupa activitatea fizica.

Related Posts